Tuesday, December 23, 2008

Bahagia yang menanti



Hari ini,saya rasa agak berlainan dengan hari-hari yang lain,
seolah-olah ada suatu keistimewaan pada hari ini...
saya rasa amat gembira sekali apabila mengenangkan kejayaan dalam mengharungi
pelbagai dugaan dan cabaran yang sentiasa hadir selama ini....
saya panjatkan kesyukuran yang tidak terhingga kepada Allah kerana dengan keizinan-Nya,
kami mampu menepis segala cabaran itu...
Semoga Dia akan sentiasa memelihara kami daripada melakukan kekhilafan dan kemungkaran
agar apa yang kami ada pada hari ini,akan kekal buat selama-lamanya..
Diharapkan,dengan keredhaan dari-Nya...suatu hari nanti,saya akan menjadi wanita Solehah yang akan menemaninya ke syurga Firdaus ;)

Terima kasih,Cinta ;)

4 comments:

Lily said... at December 24, 2008 at 12:23 AM

mentang2 da setahun~
sbb tu la x sbr nk blogging ye,,hahahaha!!!

solehah said... at December 24, 2008 at 12:40 AM

msti la~~
haha..
xde la...
cuma kebetulan...
doakan kebahagiaan sy tau;p
hehe....

epol said... at January 15, 2009 at 5:00 PM

"suatu hari nanti,saya akan menjadi wanita Solehah yang akan menemaninya ke syurga Firdaus ;)"

whoaa..ayat maut tu..hehehe

solehah said... at January 16, 2009 at 1:12 PM

haha...
ye ke...
maut camne tu epol??
hehe ;p

 

It's all about.....

Sharing is caring =)

So let us share thoughts, ideas or anything. May this sharing will benefit everyone.

HAVE A NICE DAY =)

About Me

My Photo
solehah
:: friendly~if you know who I am :: music is my soul ::
View my complete profile