Thursday, January 23, 2014

Wajah Cinta


::23012013::


                Ulangtahun kelahiran insan yang amat ku sayang. Kedudukannya di hatiku, tidak mampu ditukar ganti. Wajah yang sentiasa terhias dengan senyuman yang manis, cukup menenangkan hati ini, setiap kali wajah itu kupandang. Sesungguhnya, insan ini adalah insan yang paling hampir denganku, yang amat memahamiku...kadangkala lebih daripada ku memahami diriku sendiri. 




                Buat ibuku tersayang, Mariyah binti Hamzah..Selamat Hari Lahir yang ke-55 =) Semoga tahun ini dan tahun-tahun yang seterusnya menjanjikan yang terbaik buat ma. Ah sentiasa mendoakan agar ma dipanjangkan usia dalam iman, dikurniakan rezeki yang melimpah-ruah, dilapangkan dada dan diberi ketenangan, sentiasa bahagia dunia dan akhirat. Ma adalah ibu yang terbaik buat kami. Terima kasih, ma...diatas kasih sayang yang ma curahkan, diatas didikan yang ma berikan, di atas panduan yang ma ajarkan..sesungguhnya, jasa ma kepada kami semua tak mampu kami balas. Walaupun ma juga sibuk bekerja, tetapi ma masih menjadi ibu yang terbaik. Tak pernah berkurang kasih sayang dan perhatian yang kami dapat. Kami sentiasa berdoa dan akan terus berdoa, agar Allah memberi ganjaran Syurga di atas segala jasa serta penat lelah ma dan abah membesarkan kami 8 beradik. 

                   Ah sangat bersyukur, dikurniakan ibu bapa yang sangat penyayang dan baik. Alhamdulillah, Ah bahagia sangat mempunyai keluarga yang sentiasa penuh dengan kasih sayang. Semoga Allah sentiasa memberi kesempatan dan mempermudahkan urusan Ah, agar Ah dapat membahagiakan ma dan abah. InsyaAllah, Ah akan usaha sedaya mungkin untuk menjadi anak yang baik dan 'solehah' buat ma dan abah =) Ah sayang ma dan abah sangat-sangat.... 

                

tazkirah-umum.blogspot.com 


0 comments:

 

It's all about.....

Sharing is caring =)

So let us share thoughts, ideas or anything. May this sharing will benefit everyone.

HAVE A NICE DAY =)

About Me

My Photo
solehah
:: friendly~if you know who I am :: music is my soul ::
View my complete profile